برگزاری جلسه ادبی نویسندگان و شاعران حوزه هنری در طبیعت کریک

برگزاری جلسه ادبی نویسندگان و شاعران حوزه هنری در طبیعت کریک
سحر شریفی، مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری نشست متفاوت نویسندگان حوزه هنری در منطقه گردشگری کریک خبر داد و گفت: در این جلسه که در فضای باز و میان طبیعت برگزار شد، بخشی از رمان یکی از اعضا خوانش و نقد شد و حاضران فضایی صمیمی و حرفه‌ای را تجربه کردند.
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر :  ۳۵۴۷۰۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ سحر شریفی، مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، نویسندگان و شاعران حوزه هنری در واحد آفرینش‌های ادبی، نشستی متفاوت را در منطقه گردشگری کریک برگزار کردند.

شریفی اظهار داشت: این نشست که در فضای باز و میان طبیعت شکل گرفت، شامل خوانش و نقد بخشی از رمان یکی از اعضا بود. حاضران با تبادل نظر پیرامون چگونگی ارتقای اثر و گفت‌وگو درباره ادبیات داستانی، فضایی صمیمی و حرفه‌ای را تجربه کردند.

وی افزود: شعرخوانی دوره‌ای شاعران طبق روال نشست‌های ادبی، پایان‌بخش این نشست بود.

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تصریح کرد: این جلسات هر دوشنبه ساعت ۱۷ با عنوان «ادبیات چیست» به صورت ثابت برگزار می‌شود و حضور شاعران، نویسندگان و اساتید دانشگاه در آن، نقطه قوت اصلی این محفل ادبی به شمار می‌رود.

شریفی خاطرنشان کرد: علاوه بر نشست‌های هفتگی، انجمن ادبی حوزه هنری دوره‌های آموزشی شعر و داستان را از سطح مبتدی تا حرفه‌ای به صورت گام‌به‌گام و نیز دوره‌های منتورینگ رمان را در برنامه‌های خود دارد.

وی در پایان تأکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با واحد آفرینش‌های ادبی تماس بگیرند.

 

 

 

 

ارسال نظر

پربازدید ها