به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ شریف اسلامی رئیس حوزه هنری، با اعلام این خبر گفت: در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی هنری «نسل امید» که عصر دوشنبه ۴ خردادماه در تالار تلاش تهران برگزار شد، هنرمندان استان ما خوش درخشیدند و موفق به کسب دو رتبه برتر در بخشهای مختلف شدند.
وی افزود: در این دوره از جشنواره که با شعار «برای ایران جوان» و با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری و توجه به مسائل جمعیتی برگزار گردید، «سارا شجاعی» با رتبه دوم در بخش «داستانک» و «امیر رفیعی» با رتبه دوم در بخش «نمایشنامه» از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان برگزیده ملی معرفی شدند.
اسلامی با اشاره به رقابت گسترده هنرمندان در این رویداد تصریح کرد: جشنواره «نسل امید» حاصل همکاری معاونت راهبری استانهای حوزه هنری و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بود که ابتدا بهصورت غیرمتمرکز در ۳۱ استان برگزار شد. بیش از ۸ هزار هنرمند در سراسر کشور مشارکت داشتند و ۵۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد. در چنین فضای رقابتی فشردهای، کسب دو رتبه توسط هنرمندان استان ما نشاندهنده عمق استعداد و تعهد آنها به مسائل اجتماعی و جمعیتی است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: طنین امید در استان ما طنینی ماندگار است و امیدواریم این موفقیت، سرآغازی برای حضور پررنگتر هنرمندان استان در دوره دوم این جشنواره باشد که پوستر آن نیز در مراسم اختتامیه رونمایی شد.





