به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛
عبدالرسول شریفی، مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری نمایشگاه تجسمی «بعثت خون» در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت چهلمین روز شهادت قائد امت و گرامیداشت ایثارگری های دوران جنگ تحمیلی علیه کشور عزیزمان که از سوی دشمن آمریکایی-صهیونیستی تحمیل شد، برپا گردیده است.
وی افزود: در این نمایشگاه، تعداد ۳۰ اثر هنری در شاخه های طراحی، نقاشی، پوستر و تصویرسازی از ۱۴ تن از هنرمندان گروه هنری «سی دا» در معرض دید عموم علاقه مندان و مردم عزیز شهر یاسوج قرار گرفته است.
شریفی با اشاره به استقبال چشم گیر نمازگزاران از این نمایشگاه، تصریح کرد: نمایشگاه مذکور در محل مصلای حضرت امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد و مورد توجه ویژه مردم قرار گرفت.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان در پایان خاطرنشان کرد: قرار است این نمایشگاه در روزهای آینده در محل تجمعات مردمی و بر روی معابر سطح شهرهای استان نیز در معرض دید عموم قرار بگیرد.




