جشنواره داستانک «برنو» برگزیدگانش را شناخت

جشنواره داستانک «برنو» برگزیدگانش را شناخت
سحر شریفی از پایان جشنواره داستانک «برنو» با موضوع حماسه کوه سیاه خبر داد و گفت: نجمه آرام‌بن نفر اول شد و عابد اسکندری و ثارالله آذریتون به ترتیب دوم و سوم ایستادند.
سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۸:۳۹
کد خبر :  ۳۵۴۸۳۸

به گزارش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، سحر شریفی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان  از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره داستانک «برنو» خبر داد.

شریفی گفت: این جشنواره که فروردین ماه سال جاری فراخوان آن منتشر شده بود، عصر یکشنبه ۲۴ خردادماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و جشنواره «برنو» به طور تخصصی به داستان‌های بسیار کوتاه با موضوع حماسه کوه سیاه و مقابله مردم کهگیلویه و بویراحمد با هواگردهای آمریکایی پرداخت و با رقابت فشرده نویسندگان همراه بود.

وی افزود: خوشحالم اعلام کنم در بخش برگزیدگان، نجمه آرام‌بن از شهرستان بویراحمد موفق به کسب جایزه اول شد همچنین عابد اسکندری از لنده نفر دوم و ثارالله آذریتون نفر سوم این دوره از جشنواره هستند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان در ادامه به نفرات شایسته تقدیر اشاره کرد و گفت: در این بخش سیدحسین یادگارنژاد، پریا کریمی‌نژاد، ثریا خوشگو و یلدا پرویزی‌نیا شایسته تقدیر شناخته شدند.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، آثار برگزیده این جشنواره به همراه سایر داستان‌های کوتاه و داستانک‌های قابل چاپ رسیده به دبیرخانه، در قالب مجموعه‌ای زیر نظر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر

پربازدید ها