به گزارش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، سحر شریفی مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره داستانک «برنو» خبر داد.
شریفی گفت: این جشنواره که فروردین ماه سال جاری فراخوان آن منتشر شده بود، عصر یکشنبه ۲۴ خردادماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و جشنواره «برنو» به طور تخصصی به داستانهای بسیار کوتاه با موضوع حماسه کوه سیاه و مقابله مردم کهگیلویه و بویراحمد با هواگردهای آمریکایی پرداخت و با رقابت فشرده نویسندگان همراه بود.
وی افزود: خوشحالم اعلام کنم در بخش برگزیدگان، نجمه آرامبن از شهرستان بویراحمد موفق به کسب جایزه اول شد همچنین عابد اسکندری از لنده نفر دوم و ثارالله آذریتون نفر سوم این دوره از جشنواره هستند.
مسئول واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان در ادامه به نفرات شایسته تقدیر اشاره کرد و گفت: در این بخش سیدحسین یادگارنژاد، پریا کریمینژاد، ثریا خوشگو و یلدا پرویزینیا شایسته تقدیر شناخته شدند.
شریفی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامهریزی صورتگرفته، آثار برگزیده این جشنواره به همراه سایر داستانهای کوتاه و داستانکهای قابل چاپ رسیده به دبیرخانه، در قالب مجموعهای زیر نظر واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری منتشر خواهد شد.